Tuesday, October 24, 2006

Selamat Hari Raya

tgh nak isi minyak, baru balik semayang raya..


Kul 6 aku da bangun, lepas sembahyang subuh, berkemas n gosok baju...Yang paling best boleh kata, setiap tahun aku akan ada baju raya baru tp yg paling best tahun ni, baju raya biru aku ni, awek aku, hyni yang jahitkan...hasil tgn dia..hahhaha...Tu yg semangat nak pakai baju raya ni...
Tahun ni raya kat sni je coz mak ayah aku taknak balik kampung...mayb esok atau lusa baru aku gi jln2 umah kawan2 aku kat melawati kot...Tahun ni mak aku masak Rendang daging tok, Sambal Goreng Singapore(resepi nenek aku), Rendang Ayam dan Ketupat..tahun ni nasi briyani, xde dlm list.
Ish..ish...13/11 da makin dekat nih...takut n gembira pun ada, aku da nak mula menjelajah DUNIA sebenar...Semoga aku berjaya la....

aku ngan aidid tgh nak gi masjid,sebelah je masjid

Tak lupa pada sahabat2 aku, aku ucapkan Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home